Kis- és középvállalkozás is kiépíthet tudatosan HR rendszert? Azt gondolom igen, sőt a mai munkaerő-piaci helyzetben ez versenyelőnyt jelenthet. A HR tanácsadó szerepe kettős: a Munkavállalói és Munkáltatói oldal összekötése. Feladata abban rejlik, hogy az oldalakat úgy hozza össze, hogy együttműködés szülessen, minél kevesebb konfliktussal. A megfelelő embert a megfelelő helyre mondás nagyon is igaz!
Munkámmal ezt a folyamatot tudom támogatni.
Mikor dolgozzunk együtt?
-
Ha fontos a toborzás, kiválasztás költséghatékonnyá tétele. A közös munka során megfizethető szakmai támogatást nyújtok, projekt alapú elszámolással, nem állandó bérköltséggel.
Eddigi eredményem: 2019-ben vezetett toborzási projektek költsége az előző évekhez képest 1/3-dal csökkent.
-
Ha cél a versenyelőny megszerzése vagy megtartása. Elégedett vevőitek/fogyasztóitok akkor lesznek, ha a legjobb munkaerőt meg tudjátok találni és megtartani.
Eddigi eredmény: A megfelelő munkatárs fizető vevőt eredményez.
-
Ha naprakész tudást kerestek.
Eddigi eredményem: 2019-ben vezetett keresések toborzási ideje felére csökkent az előző időszakhoz képest.
Partnereim visszajelzései:
Az előszűrés is nagyon hasznos volt, meg hogy már úgy mentünk bele az első interjúba, hogy volt valami információm a jelöltről.
Lényegesen kevesebb időt kell eltöltsünk toborzással mint amíg magunk csináltuk.
Önálló gondolatok / ötletelés
Nagyon pozitív, hogy egy embernél futnak össze a szállak, aki naprakészen figyelemmel követi a toborzások menetét és visszajelzést ad a jelölteknek és irodának egyaránt.
Csomagajánlatok:
- Toborzási, kiválasztási csomag
Általánosságban a következő részeket tartalmazza, melyek az adott igények alapján alakíthatóak:
– Toborzási, kiválasztási folyamat elemzése, meghatározása
– Munkaköri profil meghatározás,
– Hirdetési lehetőségek feltérképezése,
– Beérkezett pályázati anyagok előszűrése, interjúk szervezése,
– 3-5 potenciális jelölt bemutatása,
– Kiválasztás lezárása, tapasztalatok összefoglalás - HR, munka- bérügyi adminisztráció támogatása
Az ügyfelek igényeihez alakított alkalmak például a következő témákat érinthetik:
– Munkaügyi dokumentáció előkészítése, kezelése (szerződésmódosítás, munkaköri leírás stb.)
– Bérelőkészítés adminisztratív támogatása (órák összesítése, bérszámfejtővel, könyvelővel való kapcsolattartás)
– Nyilvántartási rendszerek felülvizsgálata, munkaidő nyilvántartás, szabadságkezelés. A különböző témák vonatkozásában előre tervezett alkalomszámmal tudunk dolgozni. A közös munka egy felméréssel indul, majd azt követően készül el a konkrét ajánlat, melyben az alkalmak tartalmi elemei, gyakorisága, és költsége is meghatározásra kerül.