Kis- és középvállalkozás is kiépíthet tudatosan HR rendszert? Azt gondolom igen, sőt a mai munkaerő-piaci helyzetben ez versenyelőnyt jelenthet. A HR tanácsadó szerepe kettős: a Munkavállalói és Munkáltatói oldal összekötése. Feladata abban rejlik, hogy az oldalakat úgy hozza össze, hogy együttműködés szülessen, minél kevesebb konfliktussal. A megfelelő embert a megfelelő helyre mondás nagyon is igaz!
Munkámmal ezt a folyamatot tudom támogatni.

Mikor dolgozzunk együtt?
  1. Ha fontos a toborzás, kiválasztás költséghatékonnyá tétele. A közös munka során megfizethető szakmai támogatást nyújtok, projekt alapú elszámolással, nem állandó bérköltséggel.
    Eddigi eredményem: 2019-ben vezetett toborzási projektek költsége az előző évekhez képest 1/3-dal csökkent.
  2. Ha cél a versenyelőny megszerzése vagy megtartása. Elégedett vevőitek/fogyasztóitok akkor lesznek, ha a legjobb munkaerőt meg tudjátok találni és megtartani.
    Eddigi eredmény: A megfelelő munkatárs fizető vevőt eredményez.
  3. Ha naprakész tudást kerestek.
    Eddigi eredményem: 2019-ben vezetett keresések toborzási ideje felére csökkent az előző időszakhoz képest.

Partnereim visszajelzései:

Az előszűrés is nagyon hasznos volt, meg hogy már úgy mentünk bele az első interjúba, hogy volt valami információm a jelöltről.

Lényegesen kevesebb időt kell eltöltsünk toborzással mint amíg magunk csináltuk.
Önálló gondolatok / ötletelés

Nagyon pozitív, hogy egy embernél futnak össze a szállak, aki naprakészen figyelemmel követi a toborzások menetét és visszajelzést ad a jelölteknek és irodának egyaránt.

Csomagajánlatok:

  • Toborzási, kiválasztási csomag
    Általánosságban a következő részeket tartalmazza, melyek az adott igények alapján alakíthatóak:
    – Toborzási, kiválasztási folyamat elemzése, meghatározása
    – Munkaköri profil meghatározás,
    – Hirdetési lehetőségek feltérképezése,
    – Beérkezett pályázati anyagok előszűrése, interjúk szervezése,
    – 3-5 potenciális jelölt bemutatása,
    – Kiválasztás lezárása, tapasztalatok összefoglalás
  • HR, munka- bérügyi adminisztráció támogatása
    Az ügyfelek igényeihez alakított alkalmak például a következő témákat érinthetik:
    – Munkaügyi dokumentáció előkészítése, kezelése (szerződésmódosítás, munkaköri leírás stb.)
    – Bérelőkészítés adminisztratív támogatása (órák összesítése, bérszámfejtővel, könyvelővel való kapcsolattartás)
    – Nyilvántartási rendszerek felülvizsgálata, munkaidő nyilvántartás, szabadságkezelés. A különböző témák vonatkozásában előre tervezett alkalomszámmal tudunk dolgozni. A közös munka egy felméréssel indul, majd azt követően készül el a konkrét ajánlat, melyben az alkalmak tartalmi elemei, gyakorisága, és költsége is meghatározásra kerül.
Amennyiben felkeltette érdeklődésed az ismertető, kérlek fordulj hozzám bizalommal.